piątek, 11 stycznia 2013

Hello, I am what I'm.

Może tak coś o mnie...Mam 14 lat, w maju skończę 15. Chodzę do drugiej gimnazjum, najgorzej mi idzie matematyka i chemia. Z innych przedmiotów sobie radzę Nie ukrywam, że stać mnie na dużo lepsze oceny, ale niestety jestem leniwa i wolę spędzić czas przed komputerem niż wziąć się do nauki :(. Moim ulubionym sportem jest koszykówka. Trenowałam ją przez 4 lata. Miałam pójść do gimnazjum sportowego, aby kontynuować swoją pasję, ale w czasie wakacji zrezygnowałam. Złożyłam podanie do innej szkoły chyba tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego. Tchórzostwo? Raczej zdałam sobie sprawę, że nie nadaję się do 11 w-f ów tygodniowo. Tu chodzi o moją psychikę. 
...
Dotychczas prowadziłam tylko photobloga, jednak dzisiaj coś mnie natchnęło i pomyślałam, że co mi szkodzi spróbować. I tak o to robię pierwszą notkę.
Zrozumiałam, że nie mam noworocznych postanowień. Mimo, że sylwester spędziłam dość hucznie z przyjaciółmi to nie poczułam jakiejś specjalnej zmiany. Tak się teraz zastanawiam i myślę co mogłabym sobie postanowić...
☺więcej czasu poświęcać nauce;
☺ pracować nad swoim zachowaniem;☺być bardziej powściągliwa, jeżeli chodzi o moje ruchy itp.;
☺zmienić moje zachowanie;
☺oduczyć się przeklinać. (może nie przeklinam zbyt dużo, ale jednak...)
☺nie denerwować się tak szybko, bo nie ma po co;
☺nauczyć się gospodarować czasem tak aby wszystko zrobić....
...
No to chyba wszystko. Teraz przeczytam to sobie kilka razy i wezmę do serca. Na dzisiaj to tyle. Cześć ;).


karolina_123

2 komentarze:

  1. Fajny <3
    Nie ma to jak o 3 w nocy zakładać bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za kometarz i zapraszam ponownie;-)

    OdpowiedzUsuń