środa, 16 stycznia 2013

Prawda, o prawdzie jest taka, że rani, więc kłamiemy.

Dawno nic nie dodawałam, ale jakoś tak wyszło.
Zacznę może od soboty:
Razem z Miśką i jej rodziną jeździłyśmy na dętce i dupolotach. Jej kuzyni są tacy słodcy omomo *.*
Kamil lat 7.
Karolinka lat 6. Ta dziewczynka jest taka mądra. :*.
Później obiad u niej i granie na ps, później robienie zdjęć i filmików na asku i do domku. ;)
Niedziela :
nie pamiętam jej zbytnio... Pewnie siedziałam cały dzień w domu i nic specjalnego się nie działo.
Poniedziałek :
Jak wspominałam w poprzedniej notce mam zwolnienie z w-fu do 28 lutego, a właśnie tego dnia znowu mieliśmy pójść na lodowisko. Ja nie mogłam i miałam cztery lekcje, razem z Olą, która też nie poszła na łyżwy, bo byłą po chorobie (a rozchorowała się przez lodowisko) poszłyśmy do niej i gadałyśmy, robiłyśmy zdjęcia itd.
Wtorek :
Na ostatnich dwóch lekcjach poszliśmy do muzeum i.... rozmawialiśmy o żydach itd. To strasznie przykre, że ci ludzie uważali Polskę za dom, kochali ją, a my kazaliśmy im się wynosić bez powodu.
Bardzo ciekawe plotki chodziły na ich temat jeszcze przed wojną m.in., że zamiast stóp mają kopyta, które ukrywają pod butami, że porywają dzieci, mordują je, a ich krew dodają do mąki (ta mąka ma jakąś specjalną nazwę, ale zapomniałam) i robią z tego chleb, że pod długimi płaszczami chowają diabelskie ogony itd... Ludzka wyobraźnie nie ma granic, naprawdę.
Środa:
Wystawienie ostatecznych ocen, stres, oblanie sprawdzianu z fizyki, granie z Anią na geografii w ''siatkówkę'' piłką zrobioną z jakiejś kartki z mapą, którą mieliśmy wkleić do zeszytu i pisanie na ''czacie'', który również zrobiła Ania z kartki, która później stałą się piłką.

W najbliższym czasie mam zamiar zrobić recenzje książek, których przeczytałam, podzielić się z wami moimi odczuciami, napisać co mi się podobało w nich, a co nie. Jeżeli ktoś wgl tego bloga czyta ;).
Teraz napisze sobie tu tytuły tych książek, aby nie zapomnieć o jakiejś.
☺''Akademia Wampirów'' - cała seria.
☺''Wezwanie'
☺''Nawiedzone miasteczko Shadow Hills''
☺''Szeptem''
☺''Niebo jest wszędzie''
☺''Mroczny sekret''
Nic więcej mi się nie przypomina więc to chyba wszystkie ;). Cześć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz