poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzień babci.

Dzisiaj mamy 21 stycznia. Dzień babci.
Moja rodzina jest totalnie dziwna. Aktualnie mam tylko jedną babcię ze strony taty, który nie żyje. Babcia Tereska (bo tak jej na imię) zawsze była po stronie taty. Zawsze. Często nie miała racji i wgl, kiedy mój tato umarł to pogrzeb odbył się w jego rodzinnych stronach w rodzinnych stronach.Czyli w okolicach Lublina, a żeby tam dojechać musielibyśmy się tłoczyć około 6h w pociągu. więc ja nie pojechałam, ale moja starsza siostra, Agata tak. Miała wtedy jakieś 15/16 lat. Babcia zmusiła ją do tego, aby ta stanęła przy otwartej trumnie. Siostra później przez cały dzień płakała. No powiedzcie czy to nie głupota, aby zmuszać dziecko do takich rzeczy ?  Mój tata zmarł na raka i w dniu śmierci wyglądał strasznie. Po prostu strasznie, a co dopiero w trumnie. Dla Agaty musiała być to wielka trauma. Mama z teściową nigdy za sobą nie przepadały. Cała nasza rodziną za nią nie przepadała, ale jednak to moja jedyna babcia. Z okazji dnia babci  zadzwoniłam do niej i kiedy tylko się przedstawiłam zaczęła płakać. Płakała przez całą naszą rozmowę.Więc nawet jeśli nie macie ze swoimi babciami za dobre stosunki to zadzwońcie do nich i złóżcie im życzenia. Rozmowa może trwać tylko 3 minuty, a wy sprawicie komuś przyjemność. Raz do roku możecie zdecydować się na taki gest.
Dziękuję jeśli ktokolwiek to przeczyta.



 Tak na koniec macie tu video, na którym Lenka, moja bratanica sobie tańczy. Właściwie to kręci się w kołko, ale...(Ma jakieś półtora roku). Nie umiałam go odwrócić wybaczcie.
Mam nadzieję, że wy lepiej zaczęliście ten tydzień. Czeeść;).






2 komentarze:

  1. Ja mam z moja babcią bardzo dobre stosunki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zazdroszczę. Ja niestety nie, ale tylko ona mi została więc należą jej się życzenia z okazji jej święta. ;)

      Usuń