wtorek, 22 stycznia 2013

''Means''

Dzisiaj chciałabym napisać coś o ... wrednych.
Znana piosenkarka, nie przez wszystkich lubiana - Taylor Swift, na jednej ze swoich płyt ma piosenkę zatytułowaną ''Mean''  - wredny.
Jeśli chodzi o samą piosenkarkę to nigdy jej nie słuchałam, znałam ją tylko z tabloidów typu ''Bravo'' i różnych plotkarskich portali. Na jej piosenkę trafiłam przypadkiem. Jeśli przetłumaczymy sobie tekst piosenki może wydawać się dziwny, ale swoją racje ma.
TU wklejam wam link do przetłumaczonej piosenki na YT.
 Najbardziej podoba mi się 3 zwrotka :
'' (...) Potrafię wyobrazić sobie Ciebie za kilka lat w barze,
rozmawiającego podczas meczu futbolowego.
Z tymi samymi donośnymi, zarozumiałymi poglądami.
Lecz nikt Cię nie słucha.
Spłukany i rozgoryczony, rozprawiający wciąż
o tych samych rzeczach. (...)''
Właśnie... Na świecie jest wie;e podłych, nie miłych dla nas, zupełnie bez powodu ludzi. Ale pamiętajmy o tym, że mimo ich szyderstwa, uprzykszania nam życia, my możemy się wybić, zostać kimś, a oni na zawsze zostaną tylko ''means''. Możemy pokazać, że nigdy nie obchodziły nas, te ich wszystkie zgryźliwe, uwagi i komentarze.Jak już to tylko motywowały nas, aby pokazać im, że tak naprawdę to oni nie są niczego warci.
Pamiętajcie! Nigdy, ale to naprawdę nigdy nie dawajcie sobą manipulować.
To na tyle... Nie jestem pewna czy udało mi się do końca przekazać wam to, co miałam na myśli. Mam nadzieję, że coś ogarneliście i wgl.





Kurcze wciąż nie mam telefonu. Płakusiam. Ile można czekać? Cześć ;).

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze powiedziane. Myślę, że wiele osób po przeczytaniu tego przemyśli sobie to i owo.; D


    Zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)
    Dzięki, że wpadłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się blog :)

    Zdjęcia są super ::D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie powiedziane *-*
    Świetny blog :)
    Zapraszam do siebie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia : D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka :)
    Oraz zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ♥ . !
    naprawdę mega ; d.
    widać że lubisz pisać ; ) .

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej świetnego masz bloga obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłabym takie lizaka jak na zdjęicu jest xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie nie słucham Taylor Swift, ale myślę, że w tym tekście miała sporo racji.. Niestety, nie unikniemy kontaktu z takimi osobami, grunt to, żeby się nie przejmować ich opinią i iść swoją ścieżką. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super post ! :) no i świetne zdjęcia.

    http://life-buterfly-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ogarnęłam ;) fajne to pierwsze zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super post i zdjęcia :) Jeśli lubisz opowiadania to zapraszam do mnie. Dopiero się rozkręcam :3 mine-psychic-hospital.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Aword na moim blogu :)
    Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak faktycznie fajny tekst piosenki. Ja lubię jej "I Knew You Were Trouble"
    Super blog. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie dadzia-aaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wredni są wszędzie. Niektórzy są wredni z natury, ale niektórzy po prostu przesadzają.
    Świetne zdjecia.
    http://krolestwocoriny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń